Detta fält måste fyllas i

hejsan:) Idag är det tisdag och jag är fortfarande hemma ifrån skolan men jag känner mig så mycket bättre idag. så vi får hoppas på att jag blir helt frisk i morgon eller något, så att jag kan gå till skolan på torsdag. Kul det ska bli att jobba ikapp allt man har missat dom här två veckorna jag inte vart i skolan. Men det ska nog gå fint!
Ikväll händer inget speciellt jag och Malin ska nog ta det lugnt, äta lite godsaker och kolla på någon mysig film sen så får vi se vad vi mer hittar på. hejs! Tråkigt att jag inte har några nya bilder att lägga upp men jag tror att det är lugnt.
shit minns dagen som igår...

comments
Postat av: Tricia♥

Ahh, vad kul att du kom ihåg det! :)

2011-12-06 @ 22:42:53
URL: http://heroforlife.blogg.se/

comment here:

name:
remember me?

E-post: (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0